" My Story , My Life , My pain , My Love , Myself "

HomeProfileFriendsStuffsBlank















안녕

20-ich girl fleeing in the field of English Literature with a passion in business and trying to be the future Malaysian Ambassador. Business : BIUBIU.CLO / Email : wawa.adzuar@gmai.com

저에게 연락

FACEBOOK TWITTER ASK.FM BLOGSKIN INSTAGRAM FOLLOW

잡담

Exchange Link open
Accept "Follow You, Follow back"
Harsh Words Are not Allowed

위해 보관



사회적인



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
kawan kau tak akn pham!!!
written by ika at Friday 27 January 2012 & got 1 Comments

hye...
sob sob...
sdih.... sbb kwn Wawa slh pham dgn situasi Wawa...
crita sbnrnye, Wawa ad mnta pnda sklh len, utk ksngan parents... tpi stiap kaly ckap sal tu kt kwn suma ckp yg dpa tak nk Wawa pndah, doa2 bg tak pnda.. Dalam hati Wawa dowk rsa sakt je, sdih kwn bg hrpn cnmtu.. tpi Wawa tak pna kta papa.. just pna skaly kta cmni "hmpa jgn la wat cmni, ak nk parents ak hdp tntram.." ... then, smalam sja Wawa cmgini



btw... ah!!! hapy skjap coz kak thieera yg comel tu like post Wawa.. susah thu nk org comel2 lg popular kt fb like post org...

OKAYH!! SDIH BLIK..

then, malam tu kwn ak sorang ni ----> _________ , msj ak kt hp...

ayt2 nya trlalu pdih smpai mlm tu ak mnagis sebak... Wawa kta len, dia kta len.. why? why? smpai slh pham bnyk sal prob ak nie...

kdng2 rse mcm nk pnda jauh2 sngt2 dri suma org.. want to be alone..

plez!!! AK NK HMPA PHAM!!

klau lpas ni hmpa suma tk nk kwn ak, fine, let me be friends with me...
ak cuma nk kta, thanx for being my frenz from zaman dlu..

juz wanna spill my story to u, hope u cn help me..

bye2.. with the full pain in hearts...

Blogger bicara mak dara said...

hi nice entry indeed..

btw.. I just voted for you for Worlds Bloggers And Social Media Awards 2012

Plsssss vote for me for THE WORST BLOG OF THE YEAR @ http://socialmediaweek.com.my/awards/category.php?id=33 "click vote di link www.bicaramakdara.com

 

Post a Comment

Komen here :